geschiedenisbestellingenfacturenproductengebruikersnieuwsbriefupload
Bezoekersadres:

Wij heten u, na een telefonische afspraak, graag welkom om onze shop te komen bekijken. Wij bevinden ons op:

Poezenwebshop
Hoofdweg 197
9621 AH Slochteren

Sommige navigatiesystemen hebben een zogenaamde bug in hun systeem op ons adres aan de Hoofdweg. Het is aan te bevelen om te navigeren naar Korenmolenweg 2 te Slochteren. Wij bevinden ons op de hoek van de Korenmolenweg en de Hoofdweg te Slochteren.


Contact:

Voor u contact met ons zoekt verwijzen wij u graag naar de onderstaande lijst van frequent gestelde vragen.

Frequent gestelde vragen

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

U kunt de status van uw bestelling zelf 24 uur per dag bekijken onder uw inlognaam. Vanaf het moment dat de bestelling betaald is duurt het maximaal 5 werkdagen voordat uw bestelling wordt verzonden. Indien produkten tijdelijk uitverkocht of niet leverbaar zijn kan het langer duren. Uw bestellingsstatus is dan ‘vertraagd’. In de praktijk verzenden wij op werkdagen 80% van de bestellingen binnen 48 uur na betaling.

Ik heb er voor gekozen mijn bestelling af te halen in Slochteren, wanneer kan dat?

U kunt uw bestelling afhalen op ons adres in Slochteren na telefonische afspraak. Als uw bestelling klaarstaat staat er in de status van uw bestelling: bestelling verzameld.

Wat is de status van mijn bestelling?

Door in te loggen op www.poezenwebshop.nl, met uw persoonlijke gegevens, kunt u de status van uw bestelling online bekijken.

Ik heb aangegeven mijn bestelling te willen betalen via IDeal, maar deze betaling is om welke reden dan ook niet gelukt. Hoe kan ik nu alsnog mijn bestelling betalen?

U kunt uw betaling via een gewone bank/giro overschrijving voldoen. Bij deze betaling graag uw bestelnummer vermelden. Het bestelnummer vindt u door in te loggen op www.poezenwebshop.nl, met uw persoonlijke gegevens; de bankgegevens staan vermeld bij de Algemene voorwaarden.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij bestellingen van meer dan € 100.- wordt uw bestelling GRATIS verzonden in Nederland. Brievenbuspost kost slechts € 2.95 en pakketpost € 5.95. Leveren onder rembours is altijd pakketpost plus € 8.50 euro extra rembourskosten. Voor buitenlandse brievenbuspost rekenen wij € 4.95, voor buitenlandse pakketpost € 12.95.

Kan ik mijn bestelling omruilen?

Als het product niet aan uw verwachting voldoet kunt u altijd ruilen of retourneren binnen een termijn van 7 dagen na uw aankoop. De teruggezonden artikelen dienen onbeschadigd en ongebruikt te zijn. Daarnaast dienen de teruggezonden artikelen voldoende gefrankeerd te worden.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, wij waarderen bezoekjes van onze klanten maar WEL graag op afspraak om te voorkomen dat u komt op een moment van topdrukte of op een moment dat wij afwezig zijn.

Wie bezorgt de bestelling?

Al onze bestellingen worden afgeleverd door PostNL.

Wat gebeurt er als PostNL komt en ik ben niet thuis?

Als u niet thuis bent zal PostNL uw bestelling voor een tweede keer aanbieden of u kunt het op het dichtsbijzijnde postkantoor afhalen.


Staat uw vraag niet in bovenstaande lijst of kunt u onder uw persoonlijke account (onder uw inlognaam op de site) het antwoord niet vinden dan kunt u of telefonisch of per email contact met ons opnemen.

Telefonisch zijn wij bereikbaar op ma-do 10.00 uur-12.00 uur op nummer 06-20733977. Als wij in gesprek zijn krijgt u een voicemailbericht. Op drukke dagen is het aan te bevelen om een email te zenden.

Per email kunt u ons 24 uur per dag bereiken op info@poezenwebshop.nl

Wij streven er naar alle email berichten binnen twee werkdagen te beantwoorden. Mocht u binnen deze termijn geen antwoord hebben ontvangen dan is het aan te bevelen uw vraag opnieuw aan ons te richten daar de mogelijkheid bestaat dat wij het bericht niet ontvangen hebben.




 


Winkelwagen

Aantal producten0
Subtotaal€ 0.00

» naar de kassa